Az MNKH csütörtöki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a roadshow célja az volt, hogy a hazai vállalkozások megismerkedjenek az MNKH tevékenységével, szolgáltatásaival, valamint tájékozódhassanak a külpiacokról, így elősegítve exporttevékenységük elindítását, fokozását.
Az MNKH Partner Programjában regisztrált cégekkel együtt már közel 1500 exportlehetőségek iránti érdeklődővel került kapcsolatba a társaság.
Az egyes események nagy érdeklődés mellett zajlottak, és az elmúlt egy hónap alatt több mint 650 cég képviseltette magát, közülük pedig több mint 240 vállalkozással személyes, négyszemközti konzultáció is volt. A Magyar Nemzeti Kereskedőház Partner Programjában így már összesen közel ezer olyan magyar kkv szerepel majd, amelyek az idei évre tervezett, mintegy 400 millió euró értékű exportból részesülhetnek.
Az MNKH célja, hogy tevékenységével új piacokat, új lehetőségeket nyisson meg a magyar vállalkozások előtt, és hogy a hazai és külpiaci partnerek "egymásra találjanak". Az MNKH célja, hogy 2018-ra a jelenlegi 25,5 százalék helyett a magyar export 33 százaléka jusson el az Európai Unión kívülre - olvasható a közleményben.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Maga a rémálom: Oroszország ökológiai katasztrófát készíthet elő Herszonban
Na, ilyen hétvégére biztosan nem készültünk, a jóslatok nem váltak be