A kiépített terelést bontják a Győr elkerülő szakaszán az M1-es autópályán – írja az Útinform. A 134-es és a 128-as kilométer között csak egy sávon lehet irányonként közlekedni, az országhatár felé az 5 kilométert, de Budapest felé a 10 kilométert is meghaladja az araszoló kocsisor.

Az M3-as autópályán Budapest felé új fix terelést építettek ki Bag térségében, emiatt a 43-as és a 40-es kilométer között csak a belső sávban lehet közlekedni, a torlódás meghaladja a 3 kilométert. Ugyanezen a sztrádán, a káli szakaszon aszfaltoznak, a 106-os és a 107-es kilométeren lezárták a külső sávot, a járművek torlódnak.

Az M35-ös autópályán, az M3-as csomópontja után kiépített terelésben összeütközött egy kamion és egy személyautó, az 5-ös kilométernél mindkét pályaoldalt lezárták.

Az M35-ös autópályán Hajdúböszörmény felől a 14-es jelű Nyíregyháza/Balmazújváros/Hajdúnánás csomópontnál, az M3-as felől érkezők a 204-es jelű  Tiszavasvári/Hajdúnánás csomópontnál továbbhaladva térhetnek le a pályáról. Mindkét irányban jelentős a torlódás.

Az 54-es főúton Kecelen három autó ütközött össze, a főutat az 59-es kilométernél lezárták, kerülni önkormányzati utakon lehet.

Péntekig lezárták az M0-s autóút déli szektorán a 4-es kilométernél lévő, M7-es autópálya csomópontjának újabb csomóponti ágát. Az M5-ös és az M1-es felé haladók nem tudnak lehajtani az M7-es autópályára a főváros irányába. A lezárás ideje alatt az M1-es autópálya csomópontján keresztül lehet kerülni Budapest felé.

 

 

 

Nincs felelős? A rendőrség továbbra sem tudja, miért halt meg egy ember a porviharban az M1-esen

Egyébként porvihar nélkül is életveszélyes az M1-es autópálya.
Bővebben--->