Az előfizetők ráadásul arra is panaszkodnak, hogy annyira leterheltek a telefonos ügyfélszolgálatok, hogy már csak a közösségimédia-felületeken tudnak kapcsolatba lépni a céggel - olvasható a portálon.
A ügyfelek szinte kivétel nélkül a vezetékes infrastruktúra elvárttól eltérő működésére hívják fel a figyelmet, így elsősorban az internetszolgáltatás kimaradására vagy lassulására, valamint a tévés platform különböző problémáira. Visszatérő elem az elhúzódó belső hibaelhárítási folyamat, így a szolgáltatások helyreállítása bizonyos körzetekben hosszú órákat, extrém esetben napokat vehet igénybe.
Kapcsolódó
A Vodafone-nál a HWSW megkeresésére nem adtak egyértelmű választ a problémák okát, valamint az azok elhárítását célzó intézkedések kapcsán feltett kérdésre, a Media1-nek küldött reakcióból ugyanakkor arra lehet következtetni, hogy a vezetékes maghálózatot jelenleg még az előző tulajdonos, a Liberty Global üzemelteti, miközben a szolgáltatás minőségéért már az új tulajdonos Vodafone-nak kell helytállnia.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is azt mondta, hogy megduplázódott a szolgáltatóra vonatkozó panaszok száma a tavalyi év azonos időszakához képest.
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Magyar Péter: Igen, itt állok előttetek volt fideszesként
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után