Ezentúl már nemcsak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) vagy bírósághoz, hanem az Online Platform Vitarendező Tanácshoz (OPVT) is fordulhatnak a hazai felhasználók.
Szerző(k): Gulyas ÁbelMinden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaNem tudatosodik bennünk, hogy havonta mobiltelefonálásra, otthoni internetre, illetve különböző streaming- és online szolgáltatásokra is rengeteg pénzt elköltünk. Érdemes résen lenni.
Szerző(k): G. É.Közel 21 ezer forint volt havonta egy átlagos háztartás hírközlési kiadása 2023-ban – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
Szerző(k): L. K.