A merevszárnyú repülőgép V-alakú vezérsíkkal és nyolc légcsavarral rendelkezik majd, a függőleges fel- és leszállási, valamint a vízszintes repülési módok közötti váltásra a szárnyfelületek mozgatása és billentése nélkül lesz képes.
A CityAirbus új generációját úgy tervezték, hogy repülés közben 65, leszállás közben pedig 70 decibel alatt legyen a külső zajszintje - olvasható a portálon.
Az első repülést 2023-ra tervezik, a forgalomba állításhoz szükséges hatósági engedélyeket pedig 2025 körül szerezné meg.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Sok amerikai úgy tesz, mintha csak nyaralni utazna, miközben új letelepedési helyeket keres

Elítéltek Schobert Norbertet, csak most jönnek a százmilliós kártérítési perek

Rohamtempóban épül a budai várnegyed: újabb gyöngyszem készül

Békekörútra indul a kormányfő, az EU minden tagját csatasorba állítaná

Elmarad a tavasz, senki se tudja, hova tűnt

Ön is így telefonál a londoni unokájával?
Elaltatja a fiatalokat a TikTok

Annyira kínos lett Elon Musk, hogy minden Teslát eladott az építőipari óriás

Brutális veszélyben vagyunk, egyre több daganatos megbetegedés jöhet
