A merevszárnyú repülőgép V-alakú vezérsíkkal és nyolc légcsavarral rendelkezik majd, a függőleges fel- és leszállási, valamint a vízszintes repülési módok közötti váltásra a szárnyfelületek mozgatása és billentése nélkül lesz képes.
A CityAirbus új generációját úgy tervezték, hogy repülés közben 65, leszállás közben pedig 70 decibel alatt legyen a külső zajszintje - olvasható a portálon.
Az első repülést 2023-ra tervezik, a forgalomba állításhoz szükséges hatósági engedélyeket pedig 2025 körül szerezné meg.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ebbe a hírbe beleremeg a Karmelita: innentől sima lesz a 2026-os választás?!

Mégis mi történt itt az állampapírokkal? - Itt az igazság!

Sokba fog fájni egy repülés: egymilliós különadót vetnének ki a NER-milliárdosokra

Nem vicc: totális káosz az autópályákon, szinte vesztegzár alá került a főváros

„Dögöljenek éhen, ha ilyen hülyék, alig várom a rendszerváltást" – így állt le Budapest

Itt a figyelmeztetés: ismét becsapnák a kiszolgáltatott nyugdíjasokat

Trump: Ukrajna okot adott Oroszországnak arra, hogy „pokolba bombázza őket”

Lázár komolyan gondolkodik azon, hogy kiszáll a kastély-bizniszből

Kitört a pánik az oroszoknál - az ország egyik fő vasúti ütőerét robbantották a levegőbe
