A beszállítóknak küldött levélből kiderül, hogy a DS csúcsmodellje - amelyet D85 kódnéven emlegetnek - egy ötajtós modell lesz, magasabb üléspozícióval, ami hasonlít a Citroen C5 X-re. A gyártás 2024-ben indulhat.

Ezt követné 2025 elején egy testvérmodell, amely az Opel/Vauxhall Insigniát váltaná.

A modellek a dél-olaszországi Melfiben készülnek majd. Ennek azért van jelentősége, mert Carlos Tavares vezérigazgató az egyesülési folyamat során ígéretet tett arra, hogy nem zárnak be gyárakat, és az Opel/DS zászlóshajók segítenek majd az olaszországi gyárak kapacitáskihasználásának növelésében.

A Stellantis, amely 2021 januárjában alakult a PSA csoport és a Fiat Chrysler Automobiles egyesülésével 24 összeszerelő üzemmel rendelkezik Európában. Egy Oroszországban található.

Melfiben készül majd a DS 7 Crossback elektromos változata és egy szintén elektromos Lancia, amelynek a hírek szerint Aurelia lesz a neve. A Stellantis 2026 és 2029 között évente átlagosan 90 000 darabot fog gyártani a négy teljesen elektromos modellből Melfiben.

Az olasz városban jelenleg a 2014-ben bemutatott Fiat 500X kis SUV, valamint a szintén 2014-ben bemutatott Jeep Renegade és a 2016-ban bemutatott Compass készül. A Renegade gyártásának egy részét Észak-Amerikába exportálják. A 6700 alkalmazottat foglalkoztató Melfi termelése 2021-ben 29 százalékkal 163 646 járműre csökkent, ami kevesebb mint a fele a 2018-as 339 865 darabos termelésnek.

Közben lehet, hogy a Fiat Chrysler Automobiles más modelljei, mint például a Fiat Panda utóda Szerbiában vagy Szlovákiában készül majd.

A következő generációs Lancia Ypsilon - amely egy évtized után a márka első új terméke - 2024-től a spanyolországi Zaragozában készül. Ugyanakkor az elektromos Fiat 500-as gyártása Torinóban marad.