Valamit sürgősen villantania kell a 14 márkát összefogó Stellantisnak, ha meg akar menekülni a legrosszabbb forgatókönyvtől, a fel ...
Egy ilyen forgatókönyvben az európai érdekeltségeket egy kínai gyártó vásárolhatná fel, míg az észak-amerikai márkák – köztük a Je ...
Egy alig 15 ezer eurós miniautóval venné fel a versenyt az olcsó kínai elektromos autókkal a Dacia. Ha az Európai Unió jóváhagyja ...
Több, mint 160 ezer Jeep Wagoneer és Grand Wagoneer SUV-t hív vissza a Stellantis tulajdonában lévő Chrysler. A járművek vezető- és utasoldali ajtóinak burkolata menet közben leválhat, ezzel veszélyt jelentve az utakon.
Szerző(k): Kónya PolettHatalmas visszaesés az autóiparban: a világ vezető gyártóinak profitja megfeleződött, miközben a kínai cégek átvették a növekedés élvonalát. Az európai és amerikai óriások közül többen már az év első felében súlyos veszteségeket jelentettek.
Szerző(k): Kónya PolettAz USA vámpolitikája miatt 1,2 milliárd eurós plusz költséggel számolnak 2025 második felére a Stellantisnál. Az első félévet 13 százalékos visszaeséssel zárta az amszterdami székhelyű járműipari konszern.
Szerző(k): Gulyás ÁbelMiközben a tavalyi évhez viszonyítva majd 4,5 százalékkal csökkent az Európában forgalomba helyezett új autók aránya júniusban, addig a kínai márkák értékesítései radikálisan emelkedtek.
Szerző(k): Gulyás Ábel