A napilap szerint egyenként 800 millió-kétmilliárd forint közötti megállapodásokról van szó. A NIF a lappal közölte, a tervezői díjak összhangban vannak a korábbi hasonló volumenű tervezési feladatok áraival és egységáraival.
A Világgazdaság azt írta: a fő szabály szerint a projektköltség öt százaléka költhető tervezésre. E szerint az M4-es Cegléd-Abony közötti 20,5 kilométeres szakaszának gyorsforgalmi úttá bővítése 700-800 millió forintba kerülhet. Kétmilliárdos szerződést kötöttek az M30-as Miskolc-Tornyosnémeti közötti 60 kilométeres szakaszának tervezésére, ugyancsak kétmilliárdért tervezik meg a Csorna-Sopron és az országhatár közötti több mint 60 kilométeres gyorsforgalmi utat.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Már a Bitcoin bezuhanásáért is a kínaiak a felelősek?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Csodaszállodák, amelyek tavaszra elolvadnak - indul a szezon az északi féltekén
Véget ér az ingyenes fotózás: januártól belépőt szednek a Trevi-kútnál