Az élelmiszeráruház-lánc tavaly mintegy 8000 tonna paradicsomot értékesített, ez több mint 20 százalékkal haladja meg az előző évit. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.
Annak érdekében, hogy a Lidl Magyarország biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom.
A besorolás alapja az úgynevezett Brix-érték vagy Brix-fok, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.
Mi különbözteti meg a paradicsomokat egymástól? Számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és persze a cukortartalom. A skála bevezetésével a vásárlók az igényeiknek legmegfelelőbb terméket tehetik a kosarukba - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Képünk illusztráció, forrása: Kummer János / Napi
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Felújítás helyett zárva tartás: kormánytilalom a Gellért és a Rác fürdőn
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni