Mosóczi László, az ITM közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a kőszegi vasútállomáson tartott projektindító rendezvényen közölte, hogy a fejlesztésnek köszönhetően nemcsak a 17 kilométer hosszú vasúti pálya újul meg, hanem a kőszegi vasútállomást és hét másik megállóhelyet is felújítanak. Kényelmes, magas peronok épülnek majd, a terület korszerű LED-es térvilágítás és utastájékoztató eszközöket kap, valamint fedett kerékpártárolókat is.
A politikus azt is elmondta, hogy előkészítés alatt áll a Szombathely-Kőszeg vasútvonal villamosítása is, a projektre az üzemeltető GYSEV várhatóan még idén kiírja a közbeszerzést. E beruházással teljes hosszában villamosítottá válhat a GYSEV magyarországi hálózata. Kövesdi Szilárd, a GYSEV vezérigazgatója szerint igaz, hogy csak 17 kilométer hosszú, de fontos szakasz számukra a Kőszeg-Szombathely közötti vasútvonal, mivel a vasúttársaság meghatározó részese akar maradni a közösségi közlekedésnek és tovább növelné a vasúti személyszállítás kényelmét és biztonságát is.
A MÁV-nál is jó évet zárnak 2021-ben: év végéig akár 700 milliárd forintnyi beruházás is befejeződhet.
Legolvasottabb

Most lett elege az EU-nak, amiért a magyar kormány a Lidlt és társait szívatja
Rossz híreket kapott Brüsszelből az Orbán-kormány: már csak két és fél évig engedné az EU az orosz energiát

Felkészül Magyarország? Betiltották az e-rollerek használatát a finn kiskamaszok számára

Új, nagyon aljas fegyverrel próbálkoznak az oroszok

Bűnösnek nyilvánították a volt francia miniszterelnököt

Orbán Viktor váltig állította a Házban: a testvére üzleti ügyeivel sem foglalkozik

Épül Orbán Viktor csodafegyvere: napi 2700 tonna szállítmányt hoznak az ázsiai cégek

Újabb logisztikai nagyágyú érkezett meg Budapest mellé

Magyar lakóparkok, budapesti luxusszálloda és a Városliget előtt borult térdre a világ
