A vizsgálatot a július 27-i, 5096-os (Ammán-Budapest) járata miatt indították, a fogyasztóvédelmi vizsgálat során a hatóság feladata feltárni, hogy a légitársaság megfelelően tájékoztatta-e az ügyfeleit és eleget tett-e a segítségnyújtási kötelezettségének.
Az Index.hu-nak nyilatkozó egyik utas azt mondta, a viharos időjárás miatt a gép Budapest helyett Pozsonyban szállt le, az utasoknak azt mondták, busszal szállítják át őket Budapestre, de ez végül nem történt meg, az utasoknak egyénileg kellett Budapestre utazniuk a szlovák fővárosból.
Kapcsolódó
A Miniszterelnökség közleményében hangsúlyozta, minden esetben szigorúan fellép az utasok megtévesztése, illetve a velük szemben tanúsított jogszerűtlen magatartással szemben.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára