Azok az utasok örülhetnek, akik június 6-án a londoni Gatwick reptérről indultak Budapestre, de először Debrecenben landoltak, és csak másnap hajnalra értek vissza a fővárosba a fapados légitársaság W6 2222 járatával.
A hétórás késés miatt többen is megpróbálták visszaszerezni a repülőjegy árát, de a Wizz Air akkor még azt válaszolta az utasoknak, hogy a késést a budapesti repülőtér bezárása okozta, amely komolyan befolyásolta az összes repülőtéri műveletet, ez pedig rendkívüli körülménynek számít, így nem jár vissza pénz - írta az Index.
Az eset után a Miniszterelnökség azonnali vizsgálatot rendelt el. A hatóságnak többek között azt kellett vizsgálnia, hogy a légitársaság megfelelően tájékoztatta-e az ügyfeleit, illetve, hogy minden jogszabályi kötelezettségüknek eleget tettek-e.
Majd múlt pénteken a Wizz Air több utasát is emailben értesítette, hogy jár a kompenzáció. Eszerint választhatnak, hogy 300 eurónyi kreditet írjanak jóvá nekik vagy 250 eurót utaljanak vissza számlájukra.
A Wizz Air megerősítette a lapnak, hogy "az érintett W6 2222 járat utasai jogosultak a kompenzációra".
Legolvasottabb
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Megfagynak, mint a farkasfalka az orosz mesében? Kemény télre készül az oroszok előretolt helyőrsége
Kiderült, miért ilyen drágák az élelmiszerek: a számok egy sokkoló valóságra mutatnak rá