A megegyezés értelmében a Warner fenntarthatja magának a jogot, hogy értékesítse a videói mellett megjelenő hirdetési felületeket, az azokból származó bevétel nagy részének megtartásával.
A lap információi szerint a kiadó már meg is kezdte ügynökségi partnerek felkutatását, illetve mérlegel más, nagyobb hasznot hozó megoldásokat, mint például az egyes videókhoz vagy előadókhoz kapcsolódó szponzorációk lehetősége. Ezzel megoldódna a Warner korábbi legfőbb problémája, mely szerint a Youtube-on megjelenő hirdetések jelenleg nem generálnának elegendő bevételt számára. A kiadó decemberben vonta vissza hang- és képanyagai megjelenésének engedélyét a videómegosztótól. A Youtube korábban hasonló forgatókönyvvel ért el megegyezést a Universal Music Grouppal.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban