A megegyezés értelmében a Warner fenntarthatja magának a jogot, hogy értékesítse a videói mellett megjelenő hirdetési felületeket, az azokból származó bevétel nagy részének megtartásával.
A lap információi szerint a kiadó már meg is kezdte ügynökségi partnerek felkutatását, illetve mérlegel más, nagyobb hasznot hozó megoldásokat, mint például az egyes videókhoz vagy előadókhoz kapcsolódó szponzorációk lehetősége. Ezzel megoldódna a Warner korábbi legfőbb problémája, mely szerint a Youtube-on megjelenő hirdetések jelenleg nem generálnának elegendő bevételt számára. A kiadó decemberben vonta vissza hang- és képanyagai megjelenésének engedélyét a videómegosztótól. A Youtube korábban hasonló forgatókönyvvel ért el megegyezést a Universal Music Grouppal.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Bemondták a tíz százalékos áremelést - Gazdasági kényszer nyomasztja a burkolókat is

Tizezres órabér, és akár még nyaralhat is - mégis lasszóval kell fogni a munkaerőt?

Invázió Budapesten: de ez még csak a kezdet

Még most vegyen kedvenc kávéjából, hamarosan emelkedik az ára

Simor András megnevezte, ki lehet örökre hálás az MNB-s ügy miatt

Az 1 százalékos felajánlások tizedét „kiveszik” a civilek zsebéből

Putyin tombolhat, nagy bajban aranytojást tojó tyúkja

Orbán Viktorék nagyon hittek benne, de csak bukdácsol a magyar ipar reménysége
