A P&G márciusban felemelte a mosóporok és a pelenkák árát, valamint bejelentette, hogy leállította a befektetéseit Oroszországban, és csökkentette az oda irányuló termékeinek a listáját is.
A P&G globális nyereségének 1,5 százaléka származott az orosz piacról. A cég adózott eredménye a december végén lezárt második pénzügyi negyedévében 4,2 milliárd dollár volt, 9 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál, forgalma 6 százalékkal, 20,9 milliárd dollárra ugrott - írja az MTI Eco.
Ahogy arról a Napi.hu is beszámolt, az amerikai Yale egyetem kimutatásai szerint eddig 289 multinacionális nagyvállalat vonult ki teljesen az orosz piacról azt követően, hogy Vlagyimir Putyin orosz államfő elrendelte Ukrajna lerohanását.
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Jön a következő Gondosóra-kör
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Áramra várnak a CAF-villamosok
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Leleplezték a fapadosokat, így vesznek rá minket a drágább utazásra
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba