Az olasz-amerikai Fiat Chrysler Automobiles (FCA) és a francia PSA Group összefogásából létrejött Stellantis autógyártó Elon Musk kreditjei nélkül is teljesíteni tudják majd az európai széndioxid-kibocsátási előírásokat – derül ki a Forbes cikkéből, amiben Carlos Tavares-re a világ negyedik legnagyobb autógyártója vezérigazgatójának a francia Le Pointnak adott interjújára hivatkoznak.
A lap - az amerikai Forbes alapján – arról ír, hogy Tesla eladásaival már jó ideje párhuzamosan nőttek a kreditértékesítései is, 2008 óta összesen 4,4 milliárd dollár értékben. A teljes bevétel több mint fele, 2,4 milliárd dollár a Fiat Chrysler-Stellantistól származott.
Az, hogy legnagyobb bevásárlóinak kiszállása milyen anyagi helyzetbe hozza majd Elon Musk vállalkozását, azaz hogy profitábilis tud-e maradni, egyelőre kérdés. Ahogy az is kérdés, hogy a világ nagy autógyártói és a kisebb startupok milyen sebességgel tudják majd elárasztani a piacot a Teslának konkurenciát jelentő autóikkal.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Végre kiderült, mikor nyithat állandó jelleggel az állatkert biodómja, és mi lesz benne
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött