Az olasz-amerikai Fiat Chrysler Automobiles (FCA) és a francia PSA Group összefogásából létrejött Stellantis autógyártó Elon Musk kreditjei nélkül is teljesíteni tudják majd az európai széndioxid-kibocsátási előírásokat – derül ki a Forbes cikkéből, amiben Carlos Tavares-re a világ negyedik legnagyobb autógyártója vezérigazgatójának a francia Le Pointnak adott interjújára hivatkoznak.
A lap - az amerikai Forbes alapján – arról ír, hogy Tesla eladásaival már jó ideje párhuzamosan nőttek a kreditértékesítései is, 2008 óta összesen 4,4 milliárd dollár értékben. A teljes bevétel több mint fele, 2,4 milliárd dollár a Fiat Chrysler-Stellantistól származott.
Az, hogy legnagyobb bevásárlóinak kiszállása milyen anyagi helyzetbe hozza majd Elon Musk vállalkozását, azaz hogy profitábilis tud-e maradni, egyelőre kérdés. Ahogy az is kérdés, hogy a világ nagy autógyártói és a kisebb startupok milyen sebességgel tudják majd elárasztani a piacot a Teslának konkurenciát jelentő autóikkal.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Itthon támadják, Ausztráliában viszont épp átveszik Nagy Mártonék ötletét
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Áramra várnak a CAF-villamosok
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb