Az USA vendéglátóipari szektorából több brand is belépne a hazai piacra, ezeken kívül fitnesz-, zeneiskolai és autókozmetikai szolgáltatások is magyar üzlettársakkal erősítenék meg globális pozícióikat - olvasható a lapban.
A már említett Papa John's olyan partnereket keres, akik éttermi tapasztalattal rendelkeznek, de a kiskereskedelmi egységekkel való üzletelés elől sem zárkóznak el. A fennállása 35 éve alatt mintegy 5200 pizzázót nyitó lánc felhívása azért is kedvező lehet, mert viszonylag alacsony belépési költséget számol fel a jövőbeni franchise-tagoknak, viszont erős marketingtámogatást ígér.
A Carl's Jr. a CKE anyavállalat alá tartozik, 75 éves múltra tekint vissza a hamburgerszegmensben, globálisan négyezer boltot üzemeltet. Magyarországon az FMCG-szektor és az éttermi világ szereplőivel működne együtt, főképp olyanokkal, akiknek már kiépült az infrastruktúrájuk, és humán erőforrással is rendelkeznek.
A Nathan's Famous szintén tekintélyes múltú amerikai gyorsétterem, 1916-ban alakult. A hot-dog termékekre fókuszáló cég a magyar mellett német partnerek bevonásával terjeszkedne, a franchise-szerződéshez kiindulási pontként 1-3 millió dollár vagyont vár el.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Brüsszel megunta az óraátállításosdit, el is dőlt a kérdés

Ezrével szenvednek a fogságunkban ilyen lények, mentsük meg őket

Meghökkentően zárult az EU-csúcs, az ukránokon spórolhatnak

Rossz hírt kaptak a magyar munkavállalók: háromnegyedüket érinti a baj

Késes támadás Németországban: két ember súlyosan megsérült, egyikük életveszélyesen

Pusztító repülőgépeket ont a Boeing: a fegyverkezési láz elérte a vállalatot

Pont akkor távozott Tiborcz István bizalmasa, amikor kijött az ÁSZ jelentése az MNB-alapítványokról

Megindult a forint, de rossz irányba fordult

Miért vártak heteket, hogy ledobják a bombát Orbán Viktor csatájában?
