A merXu ellenőrzött kis- és középvállalkozásoknak biztosít online adásvételi platformot a cseh, az észt, a lengyel, a litván, a magyar, a román és a szlovák piacon, a mostani tőkebevonással pedig beindul szolgáltatás Németországban is – közölte a vállalat.
A merXu nem fogyasztói kategóriákra összpontosít, hanem többek között a vegyiparra, építőiparra, elektrotechnikára, gyártószektorra, gépiparra, világítástechnikára és épületgépészetre, a HoReCa szektorra, valamint a professzionális szerszámokra. Az ellenőrzött vevők és eladók közvetlen módon vagy ajánlatkéréseken keresztül hajthatnak végre adásvételi tranzakciókat.
A platform új befektetője a Prosus (korábban Naspers) Ventures, ami többek között az eMAG, a PayU, vagy a Wolt befektetője. Az európai B2B e-kereskedelem éves szinten 7 százalékkal nőtt 2013 és 2020 között, a merXu ebből tervez nagyobb részesedést szerezni.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Jön a következő Gondosóra-kör
Áramra várnak a CAF-villamosok
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Leleplezték a fapadosokat, így vesznek rá minket a drágább utazásra