Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez - nyilatkozta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
A szlogent 64 éve használják. A vállalat ígérete szerint ha az idő alkalmas lesz rá, akkor a szöveg visszatér majd a hirdetésekben.
Legolvasottabb
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
A törökökkel közösen keresi a Mol a magyar olajat
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban