Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez - nyilatkozta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
A szlogent 64 éve használják. A vállalat ígérete szerint ha az idő alkalmas lesz rá, akkor a szöveg visszatér majd a hirdetésekben.
Legolvasottabb

Káosz a fővárosban – Budapestet is megbénította a vihar

Testkamerát kapnak a bolti dolgozók: ennyire súlyos a helyzet a H&M-ben

Letarolta a vihar az országot, rengetegen maradtak áram nélkül

Tényleg bevégeztetett? Ursula von der Leyen hatalmára most először leselkedik igazán nagy veszély

Economx-galéria: az egész országot megtépázta a brutális vihar

Megjelent az ország söre, erre szavazott a közönség

Totális összeomlás a MÁV-nál, vasúti katasztrófa sújtotta területté nyilvánítottak több térséget

Ötezer autót vonhat ki a forgalomból a NAV kamu-ügyintézők miatt – Ön is belefutott?

Rákosrendező-törvényt sürget Karácsony Gergely
