A társaság egy áruházat szeretne a Mammutban és egyet a Váci utcában, a vidéki üzlet nyitása azonban távolabbi terv, ugyanis még nem tudni, melyik lesz a kiszemelt város - írja a NAPI Gazdaság. A hálózat fejlesztése a következő két évben várható, az üzletek az olasz divatcég nemrég bejegyzett magyar leánya, a Stefanel Magyarország Kft. tulajdonában lesznek. A társaság itthon is a 20–35 éves, jól kereső fiatalokat célozza meg. Árszintjét a Zara fölé kalibrálja, ezért viszont prémium minőséget kínál. A női és férfi divatholmit egyaránt áruló lánc itthoni üzleteibe egyenként félmillió eurót fektet. Középtávú tervei alapján nem kísérletezni, hanem piacot szerezni érkezett a fővárosba. A magyar cég a romániai leányvállalat alá tartozik, a kelet-európai fejlesztést az ottani igazgató koordinálja. A tervek szerint egyébként innen Lengyelországba megy a társaság. A milánói tőzsdén jegyzett anyavállalat tavaly 807 millió eurós árbevételt ért el, nyeresége 48,2 millió euró volt, amely 14,2 százalékos növekedést jelent 2003-hoz képest. A cég 1959-ben Ponte di Piavéban családi vállalkozásként jött létre, s ma is a Stefanel család irányítja. Az 1980-as évektől divatüzleteket nyitó társaságot három olasz ruházati gyár látja el. Az anyacég 35 országban 650 egységet működtet, egy részüket franchise rendszerben.