A központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak támogatása lesz. Több száz új munkakört hoznak létre a bérszámfejtés és munkaügyi adminisztráció, a termékadminisztráció és az ügyfélszolgálat területén.
Az, hogy Magyarországon hoztuk létre az új üzleti és technológiai szolgáltatások központunkat, nemcsak a Tesco Magyarország történetében kiemelten fontos mérföldkő, de jól mutatja elkötelezettségünket közép-európai, így a magyar piacunk iránt is - mondta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója. A vállalat befektetési döntésében meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.
A központ a Tesco Business Services része, ez a cégcsoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a kereskedelmi cégcsoport minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását - írták a közleményben.
"A budapesti munkatársak a már létező, specialista nemzetközi csapatokba integrálódnak. A toborzás az új pozíciókra már elkezdődött - mondta Sumit Mitra, a Tesco Business Services vezérigazgatója.
Legolvasottabb
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Itt a döntés, idén utoljára ült össze az MNB