Három napja, december 31-én - a 40-es számok kivezetéséről szóló jogszabályváltozással összhangban - búcsút vett az Allianz az eddigi 06-40-es központi ügyfélszolgálati telefonszámától és a külföldről hívható 36-(1)-237-2372 számtól, melyeken az Allianz Contact Center kollégái fogadták a hívásokat az elmúlt évek során.
A biztosítóhoz hasonlóan az Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyező Pénztár, valamint az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztár esetében is új ügyfélszolgálati szám váltotta az eddigi 06-40-es számot.
Így 2017. január 1-től már az új, +36-(1/30/70)-421-1-421 és +36-20-554-4-421-es számokon áll rendelkezésre az Allianz Hungária Zrt. telefonos ügyintéző rendszere. Az Allianz minden esetben tájékoztatja az ügyfeleket a régi szám megszűnéséről és az újak bevezetéséről.
Az Allianz Contact Centerbe 2012 óta havonta átlagosan 70 ezer ügyfélmegkeresés érkezik, ez évente több mint 800 ezer telefonhívást vagy e-mailes ügyintézést jelent, amellyel több mint 100 munkatársunk foglalkozik - számol be a statisztikákról Végh István, az Allianz Hungária Zrt. vezérigazgató-helyettese. A cég telefonos menürendszere a régi marad.
Legolvasottabb
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Megszólalt a rendőrség: apa és fia áll a véres ausztráliai merénylet mögött
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen