Az okos telefonok terjedésével egyre népszerűbbé válnak a papír alapú vouchereket felváltó elektronikus kuponok. Egy globális felmérés szerint 2019-ben már több mint 1,05 milliárd fogyasztó számára lesz magától értetődő, hogy e-kuponnal érvényesíti kedvezményeit, és csaknem 31 milliárd e-kupon cserél majd gazdát valamilyen digitális eszközön.
E trendek jegyében a McDonald's úgy döntött, elkészíti saját, okos telefonra fejlesztett kuponos alkalmazását. Az Egyesült Államokban tavaly ősszel bemutatott applikációt eddig csaknem 14 millióan töltötték le, és a felhasználók száma azóta is rohamosan nő.
Mától kuponozhatnak mobiljukon a McDonald's magyar vendégei is: a cég ugyanis myMeki néven elindította saját kuponos alkalmazását - jelentette be a társaság.
Az applikáció Android és iOS platformon egyaránt elérhető. Segítségével nyomon követhető az összes magyarországi étteremben elérhető ajánlat, az új kuponok automatikusan frissülnek a készüléken.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban
Így alakulnak keddtől az üzemanyagárak
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára