A lap szerint ugyanakkor a több tízezer panasznak vélhetően kis hányada jut el a Pénzügyi Békéltető Testülethez, ráadásul ott is pontosan meghatározott, hogy milyen esetekben és hogyan lehet beadványt benyújtani.
A lapnak adott válaszok alapján a Budapest Banknál az ügyfelek néhány százaléka élt a panasztétel lehetőségével, az Unicredit Banknál mintegy öt százalék, az OTP Banknál 1-2 százalék, a CIB csoportnál pedig mintegy 3 százalék volt a panasszal élő ügyfelek száma eddig.
A pénzintézetek beszámolói szerint az ügyfelek jelentős hányada általános, nem értelmezhető ok miatt emelt kifogást, továbbá jelentős azoknak az aránya is, akik csak a részletes levezetést kérve fordultak bankjukhoz.
Az ügyfelek döntő többségénél pedig már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló harmincnapos határidő.
Legolvasottabb
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Csodaszállodák, amelyek tavaszra elolvadnak - indul a szezon az északi féltekén