„A SPAR Magyarország negyedik alkalommal indította el 2022-ben a Hungaricool termékversenyt, hiszen vállalatunk számára kiemelten fontosak a magyar gazdák, családi vállalkozások, hazai termékfejlesztések. A termékversenyt azért indítjuk el évről-évre, hogy lehetőséget adjunk nekik a továbblépésre, fejlődésre, és hogy szélesebb közönség előtt is megmutathassák termékeiket. Az idei versenyre is olyan magas minőséget képviselő, Magyarországon előállított termékeket várunk, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatására és támogatására életre hívott verseny győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy izgalmas non-food termékekkel kerülhetnek az INTERSPAR áruházak, illetve a SPAR Online shop kínálatába. A termékversenyre tehát élelmiszer és non-food kategóriákban lehet nevezni.
Előbbinél fontos szempont, hogy a kiírók csak előre csomagolt kiszerelésű termékeket fogadnak el. Tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébi-, és kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a kihívásra jelentkezőket.
A K&H a Hungaricool 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit, amellyel a program is szintet lép. „Az idei évadtól még aktívabb szerepvállalással támogatjuk a termékverseny győzteseit, akiket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással segítünk, hogy teljesíteni tudják a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket” – mondta Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing- és értékesítés támogatás vezetője.
A program részeként, a SPAR Beszállítói Akadémia keretein belül folyamatos mentorálásban részesülnek a nyertesek a minőségügyi, marketing és logisztikai folyamatok terén, ami átsegíti őket a nehézségeken. A K&H támogatásával pedig megismerhetik többek között a tudatos pénzügyi és cash-flow tervezés alapjait is. A SPAR Beszállítói Akadémia elsődleges célja, hogy a brand-építés tekintetében olyan tudásanyaggal segítse a magyar kisvállalkozásokat, amely ösztönözi a további termékfejlesztést és amiből az élet más területein is profitálhatnak.
Legolvasottabb
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Betelt a pohár: a DK szerint most kell lecserélni a forintot
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Durva jelenetek az utcán: Pitbullját uszította a rendőrökre, majd ököllel is nekik ment – felkavaró videó
Ennyit Putyin „békevágyáról”: orosz rakéták csapódtak be mindössze 250 kilométerre Magyarországtól
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére