Márciusban a beton sávelválasztónak csapódott egy Tesla Model X egy kaliforniai autópályán. Az autóba aztán belerohant két másik jármű is. A 38 éves sofőr meghalt, az autó pedig felgyulladt.
A gyártó korábban közölte, hogy az autó önvezető módban volt a baleset idején. A Nemzeti Közlekedésbiztonsági Testület (NTSB) vizsgálata most azt is megállapította, hogy az autópilóta közvetlenül az ütközés előtt még fel is gyorsított, és se nem fékezett, se nem próbált kitérni a betonakadály előtt - írta a 444.hu a Guardian alapján.
Kapcsolódó
A kaliforniai balesetről a cég azt állította, hogy a sofőrt figyelmeztette a rendszer, hogy vegye kézbe a kormány. A hatósági vizsgálat azonban arra jutott, hogy ez a figyelmeztetés 15 perccel korábban történt, viszont a baleset előtti percben a sofőr keze többször is a kormányon volt - igaz, az utolsó másodpercekben nem.
Képünk illusztráció, forrása: Anne Lebreton/AFP
Legolvasottabb
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Kitört a botrány: korlátozza a „túl sok bukást” a Semmelweis Egyetem
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Kocsmai stílus a parlamentben, repült a vizespalack is
Orbán Viktor: Vége van
Bezárta a kört Brüsszel, Orbán Viktor kívül maradt
Kuriózum, ahogy gyerek és gyerek között különbséget tesz az Orbán-kormány
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat