A kereskedőház 22 regionális képviseletből álló irodahálózata már mintegy 3000 magyar érdekeltségű céggel alakított ki napi szintű kapcsolatot. A további, nemzetközileg is versenyképes termék- és szolgáltatási portfólióval rendelkező magyar vállalkozások felkutatására indították el 2017-ben a Kárpát-medencei Csillagtúrát - mondta el Oláh Zsanett vezérigazgató az MTI szerint.
A vezérigazgató fontosnak nevezte azt is, hogy a határon túli magyar vállalkozások számára új célpiacokat találjanak, akár a Kárpát-medencében, akár távolabbi területeken.
Kapcsolódó
Az MNKH regionális irodái közreműködésével számos együttműködés jött már létre az anyaországi és a vajdasági magyar vállalkozások között. Az újvidéki képviselet segítségével például tavaly decemberben egy vajdasági vállalkozás mintegy 96 tonna halat vásárolt egy magyar halgazdaságtól, 64 millió forint értékben.
"Az újvidéki iroda példája is jól mutatja, hogy jelentős üzleti lehetőségeket rejtenek a határokon átívelő üzleti együttműködések" - fogalmazott a vezérigazgató, kiemelve, hogy a vajdasági fél Szerbia több pontján is értékesítette a kiváló minőségű magyar árut, így újabb lehetőségek nyílnak számára további exportsikerek elérésére.
Az MNKH tevékenységéről az egyik legutóbbi hír az volt, hogy több afrikai és dél-amerikai kereskedőház szerződéses partnerével felbontotta az együttműködést.
A fotó forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben