A Nestlé édességgyártó óriás leáll alacsony cukortartalmú terméke gyártásával, mert az elmúlt két évben, amióta kapható, nem nyerte el a vásárlók tetszését - írta a BBC. A Milkybar Wowsomes a vállalat újfajta cukorfeldolgozási technológiáját alkalmazta, amely porózusabbá tette a cukorkristályokat, így csökkentve közel harmadával azok nagyságát.
Az édességgyártókra egyre nagyobb nyomást gyakorolnak a kormányok annak érdekében, hogy mérsékeljék a termékeik cukortartalmát, mert az egészségkutatók szerint túl sok cukrot fogyasztanak az emberek. A Milkybar Wowsomes a Nestlé első olyan terméke volt, ami reagált erre a jelenségre. Egyes iparági szakértők az újdonság piaci bevezetésekor úgy gondolták, hogy az áttörést hoz a csökkentett cukortartalmú édességek körében.
Stefano Agostini a Nestlé egyik vezetője például arról beszélt, hogy a Milkybar Wowsomes lehetővé teszi a szülőknek gyermekeik egészségesebb életre szoktatását, hiszen egyszerre adhatnak nekik finomságot és kevesebb cukrot. Szerinte ezzel cége hozzájárult ahhoz, hogy az berek egészségesebben éljenek a jövőben. A bukás nyomán most arról tájékoztatott a cég, hogy új módszeren dolgoznak a kisebb cukortartalmú édességek előállítására.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Itt az újabb balatoni jégpálya
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk