Komoly rajongótábora lett Kevinnek, az Aldi karácsonyi reklámjában szereplő répának. A brit üzletlánc karácsonyi kampányának 2016 óta visszatérő sztárja Kevin, így az idén már 2 millió darab répás játékkal és egyéb termékkel készültek az ünnepi rohamra - derül ki brit Guardian online verziójából.
Julie Ashfield, a brit Aldi beszerzési vezetője elmondta, hogy tisztában vannak vele, mennyire szeretik a vásárlók Kevint, a sárgarépát, így idén növelték a kínálatot. Azonban úgy tűnik ez sem volt elég.
Kapcsolódó
Az Aldi beszámolója szerint november 28-án, az üzletlánc által csak "narancssárga keddnek" nevezett napon - ekkor kezdődött a termékek értékesítése - 50 fős sorok várakoztak az üzletek előtt, hogy lecsaphassanak Kevinre.
A cégnek korlátozásokat is be kellett vezetnie: fejenként maximum két darab plüssfigurával lehet távozni.
Legolvasottabb
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Készülhetnek a németek a frontra, érkezik az összeurópai haderő