A játék sikerén felbuzdulva a társaság televíziós vetélkedőt létrehozását határozta el. Már leforgatták a pilot adást, jelenleg az utómunka szakaszában tartanak, s a műsor iránt számos nagy amerikai tévétársaság érdeklődik. A dolog érdekessége, hogy általában televíziós játákokból szoktak internetes, illetve táblás játékokat készíteni, ám a Honfoglalónál ez épp fordítva van. A kft.-t megvásárlását egyébként több külföldi és magyar befektető is fontolgatta, ám a jelenlegi tulajdonosok nem kívánnak megszabadulni a társaságtól.
A cég árbevételéről számok említése nélkül csak annyit mondott Bihari, hogy évről évre növekszik, a hirdetési bevételekből és a saját márkás termékek (pl. pólók) forgalmazásából egyaránt több tízmillió forintos bevételre tesznek szert. A menedzser ezzel kapcsolatban elmondta, sok visszatérő hirdetőjük van, a többség rendszeresen újra hirdet, és folyamatosan bővül a kör.Az internetes játékok közül a Honfoglaló kiemelkedik, a többi, jellemzően stratégiai játéknak helyt adó oldalak ugyanis pénzügyi nehézséggel küzdenek. Több példa akad arra, hogy az adott oldal üzemeltetője a játékosok adományaiból szedte össze az infrastruktúra fejlesztéséhez szükséges összeget.
Egy internetes játékügyben jártas szakértő elmondta: vannak játékok, amelyeket a nagy portálok integráltak, ám a látogatószám ilyen típusú növelése nem feltétlenül jelent nagyobb hirdetési bevételt. Bár a statisztika ugyan nagyobb letöltésszámot mutat, ugyanakkor a látogatók közül sok a játékos, akik nem feltétlenül nézik meg az adott oldalon, például a híreknél megjelenő hirdetéseket
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Budapesten működik a világ egyik legmenőbb irodaháza, ahol a munkahelyi élmény veri a mezőnyt