Neumann-Bódi Edit és Neumann Martin tulajdonosok különleges, magyar üdítőitalok fejlesztésébe vágták fejszéjüket: élelmiszermérnöki és marketinges tudásukat összekeverve született meg az Italműhely Kft, a magyar kólát és számos más érdekes ízvilágú üdítőitalt gyártó vállalkozásuk.
Ma már 12 féle termékkel vannak jelen a boltokban, az INTERSPAR áruházakban pedig négyféle termékkel elérhetőek, de a sikerhez vezető utat kemény munka előzte meg. Ide értve az évekig tartó termékfejlesztést, az izgalmas csomagolás megálmodását és a tudatos pénzügyi tervezést is.
Nézd meg a videót, amiből kiderül, hogyan tudta megugrani a vállalkozás a Hungaricool termékversenybe való bekerüléssel együtt járó hatalmas szintlépést, amiben a Spar Beszállítói Akadémia és a K&H pénzügyi tanácsadása is segítségükre volt.
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Sorsdöntő európai csúcstalálkozó jön: Macron, Zelenszkij, Starmer és Merz Londonba siet
„Ha most engedünk Putyinnak, holnap máshol tör ki a háború” – kemény üzenetet küldött az EU főképviselője
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban