Neumann-Bódi Edit és Neumann Martin tulajdonosok különleges, magyar üdítőitalok fejlesztésébe vágták fejszéjüket: élelmiszermérnöki és marketinges tudásukat összekeverve született meg az Italműhely Kft, a magyar kólát és számos más érdekes ízvilágú üdítőitalt gyártó vállalkozásuk.
Ma már 12 féle termékkel vannak jelen a boltokban, az INTERSPAR áruházakban pedig négyféle termékkel elérhetőek, de a sikerhez vezető utat kemény munka előzte meg. Ide értve az évekig tartó termékfejlesztést, az izgalmas csomagolás megálmodását és a tudatos pénzügyi tervezést is.
Nézd meg a videót, amiből kiderül, hogyan tudta megugrani a vállalkozás a Hungaricool termékversenybe való bekerüléssel együtt járó hatalmas szintlépést, amiben a Spar Beszállítói Akadémia és a K&H pénzügyi tanácsadása is segítségükre volt.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Kivan a hazai közéletre? Olyan botrány van a szomszédban, hogy a magyarok kispályások

A műholdképek már a neten, elmarad a kormányinfó – Orbán Viktor ma lép az ügyben

Brutális az eddigi mérleg: íme az oroszok háborús veszteséglistája

Hiába a küzdelem: elúszott a pulykapénz és a nyugdíjasok juttatása is a patinás magyar vállalatnál

Csányi Péter megszólalt a hitelekről, fordulat jöhet?

Vészriadót küldene a kormány a mobilokra: jön a nemzeti riasztórendszer

Új adócsomaggal rukkolt elő a kormány: mutatjuk, mik változnak meg

Citromsárga és narancssárga riasztás: nagy területen tombolhat a vihar

Pofára estek az unokázós csalók
