Több OTP-ügyfél is azt tapasztalhatta, hogy akár hónapokkal ezelőtti bevásárlásokat vont le most decemberben a bank. A Telex egyik olvasója decemberben vette észre, hogy egyszer csak levontak 41 ezer forintot a számlájáról, amiről a bank call centerét megkeresve is tájékoztatták: nem egyedi esetről van szó, hanem egy rendszer hibáról van szó.
Kiderült, hogy egy augusztusi Tesco-s vásárlásának összegét akkor valamiért nem vonták le a számlájáról, csak négy hónappal később, decemberben. Nyáron volt elegendő egyenlege, a boltban sem támadt problémája, fel se tűnt neki, hogy nem vonták le akkor a pénzt. Az ügyfél nem kifogásolta, hogy levonták a pénzt, de azt igen, hogy épp a karácsonyi bevásárlások idején történt ez, és nem kapott előzetes jelzést.
A decemberi levonás után egyébként kapott egy sms-t az OTP-től, melyben technikai hibára hivatkoztak, és elnézést kértek tőle - írja a portál, amely megkereste a bankot is, ahol elismerték a hibát, de jelezték, hogy minden levonás csak egyszeri.
„Technikai hiba miatt egyes korábbi tranzakciókat csak később számolta el az egyik rendszerünk. Az érintett ügyfeleket tájékoztattuk a hibáról és elnézést kértünk érte" – válaszolták a portál megkeresésére.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Hiába az ígéretek, tovább nőttek a várólisták
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt