A névváltás célja a piacon való jelenlét erősítése valamint az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési termékkínálat bővítése - jelentette be Thomas E. Beyer, Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója.
A termékportfólió középpontjában 2010-től hangsúlyosan a kondenzációs technológián alapuló gáztakarékos megoldások és a megújuló energiaforrásokkal kombinálható rendszerek állnak.
A névváltástól a piaci jelenlét növekedését várja a társaság, a Bosch Termotechnika tovább bővíti a hozzá tartozó energiahatékony fűtési termékek és melegvíz-készítési megoldások skáláját.
A Bosch márkanév alatt tervezett piaci megjelenések között olyan rendszerek szerepelnek, amelyek kondenzációs technológiát vagy megújuló energiát használnak és különböző energiaforrásokat kombinálnak.
Ennek megfelelően az elkövetkező évek termékbevezetései a szolár rendszerekre, a hőszivattyúkra és a kondenzációs termékek továbbfejlesztésére összpontosítanak majd - tette hozzá Beyer.
A döntés egy komplex régiós kutatáson alapult, amely szerint a végfelhasználók szeretnek maguk tájékozódni a fűtési rendszerek beszerzése előtt, ezért a Bosch mint egy, a Junkers-nél még erősebb márka nagyobb piaci sikereket jelenthet - mondta Zuggó Balázs, a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágának új vezetője.
Legolvasottabb

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Lángol az iráni főváros egyik legnagyobb olajraktára

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Jobb, ha nem kapcsoljuk be a klímát ebben az esetben: sokkal többet árthat, mint használ

Egy vagyont érhetnek ezek a telefonok, ha nálunk is lapul egy belőlük

Véres indok: már a magyar bejelentés után két nappal Izrael bombázta Iránt

Pont ez a gép repült el a paksi atomerőmű felett – most már tudjuk, mi történt utána

Górcső alatt az orvosok: elképesztő dolgokat találtak az ellenőrök

Újabb gigarazzia készül: elárasztják az utakat a rendőrök, ezekre az autósokra csapnának le
