A névváltás célja a piacon való jelenlét erősítése valamint az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési termékkínálat bővítése - jelentette be Thomas E. Beyer, Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója.
A termékportfólió középpontjában 2010-től hangsúlyosan a kondenzációs technológián alapuló gáztakarékos megoldások és a megújuló energiaforrásokkal kombinálható rendszerek állnak.
A névváltástól a piaci jelenlét növekedését várja a társaság, a Bosch Termotechnika tovább bővíti a hozzá tartozó energiahatékony fűtési termékek és melegvíz-készítési megoldások skáláját.
A Bosch márkanév alatt tervezett piaci megjelenések között olyan rendszerek szerepelnek, amelyek kondenzációs technológiát vagy megújuló energiát használnak és különböző energiaforrásokat kombinálnak.
Ennek megfelelően az elkövetkező évek termékbevezetései a szolár rendszerekre, a hőszivattyúkra és a kondenzációs termékek továbbfejlesztésére összpontosítanak majd - tette hozzá Beyer.
A döntés egy komplex régiós kutatáson alapult, amely szerint a végfelhasználók szeretnek maguk tájékozódni a fűtési rendszerek beszerzése előtt, ezért a Bosch mint egy, a Junkers-nél még erősebb márka nagyobb piaci sikereket jelenthet - mondta Zuggó Balázs, a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágának új vezetője.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Bejelentést tett a minisztérium: elmarad az autópálya megnyitása
Komoly újítást vezettek be a SZÉP-kártyára: ez sok mindent megváltoztat
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Óriási szakadékok tátong az országban: itt éri meg munkát vállalni