Augusztus elején vezette be a Mol, a töltőállomásain csupán napi egyszer lehet tankolni, függetlenül attól, hogy hatósági vagy piaci árra jogosult az adott jármű. Ezt a Mol úgy ellenőrzi, hogy a forgalmin lévő vonalkódot leolvassák, amely így bekerül a hazai kúthálózat rendszerébe, és így a kutasok már tudják, hogy tankoltak-e aznap abba a gépjárműbe, vagy sem - írja a portál.
Mivel azonban az ember először tankol és utólag fizet, felmerül a kérdés, hogy ennek az ellenőrzésnek mi értelme.
Egy Mol-kutas elmondta, hogy ezt a külföldi rendszámú autóknál - akik nem is adnak forgalmit - csak piaci áron tankolnak, ezt nem lehet ellenőrizni.
Ha valaki magyar forgalmival hatósági áron tankol, de aznap még visszamegy tankolni, azzal sem tudnak igazán mit kezdeni, azt nem mondhatják, hogy akkor nem fizethet, és le sem szívhatják a tankból az üzemanyagot. Olyan esetben, ha egy nap többször állt be a Molhoz valaki tankolni, az első tankolás után már piaci árat kérnek tőle az üzemanyagért, akkor is, ha jogosult lenne a hatósági árra.
Legolvasottabb
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Kanóczky Máté: Nem vertük nagydobra, hogy magyar cég vagyunk
Orosz egyenruhások lépték át illegálisan a NATO határát, az észtek tombolnak, „lelőnék őket”
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló