A szállítópálya telepítésével a posta a vidéki logisztikai üzemei közül elsőként a Győri Depóban modernizálja a teljes logisztikai folyamatot, amely egyfajta mintaként szolgál a többi depó számára.
A szállítópálya összeszerelése és tesztelése két hónapig tartott, amelyet a próbaüzem követett.
A Győri Logisztikai Depó a Magyar Posta új csomaglogisztikai hálózatának részeként 2017 novemberében kezdte meg működését a jelenlegi, bérelt ingatlanban. Az üzem a postai logisztikai hálózat egyik nagy forgalmú küldeményfeldolgozó egysége, évente mintegy 2,5 millió darab csomagot kezel, amely csúcsidőszakban naponta akár 15 ezer küldemény feldolgozási és kézbesítési feladatainak ellátását is jelentheti.
A depó vonzáskörzete teljes Győr-Moson-Sopron megye, amely mintegy 470 ezer lakossági és 87 ezer gazdasági szereplőt jelent.
A Magyar Posta MPL+ projektje 2019-ben indult első körben ingatlanfejlesztésekkel, új depók építésével. A program következő szakaszában országszerte szállítópályákat telepítenek, amelyekkel gyorsabb és hatékonyabb lesz a csomagfeldolgozás.
Az idei évben várhatóan Szekszárdon és Fóton helyeznek üzembe hasonló csomagszortírozó berendezéseket és Debrecenben megkezdik a szállítópálya építését, amely várhatóan jövőre készül el.
Az MPL+ program részeként országszerte három helyen zajlanak még depóépítések zöld- és barnamezős beruházások keretében.
Legolvasottabb

Rabszolgamunka az osztrák földeken: nagy árat fizethet, aki a szomszédban keresi a szerencséjét

Fokozódik a rettegés, az illegális bevándorlók már boltba se mernek menni

Halálosan mérgező halak riogatják a turistákat az Adrián

Elesett az M7-es

Lassan elfelejtenek minket: a magyar vendéglátóhelyekről kidobták a gulyást meg a pörköltet

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Saját bőrünkön érezzük meg a háborút, jelentősen drágulhatnak az üzemanyagok

"Az ott füst? Nem, szúnyogfelhő" - 30 éve nem volt ekkora rajzás a Balatonnál
