Ma már 31 termékkategóriában összesen 3600 saját márkás terméket árul a Spar a magyarországi boltjaiban, az idén tovább bővül a paletta - közölte hétfőn Maczelka Márk, a boltlánc kommunikációs vezetője.
A tervek szerint 300 új saját márkás termék kerül a polcokra. Maczelka Márk elmondta: "Kiemelkedően sok fejlesztés várható a tejtermékek, a pékáruk és a convenience, azaz a kényelmi árucsoportokban".
Kapcsolódó
Beszámolt arról is, hogy a koronavírus-járvány a vásárlói szokásokat is befolyásolta: a többszöri kisebb bevásárlásokat felváltották a ritkább, de nagyobb mennyiségben történő friss, pultos és előre csomagolt termék-beszerzések. Ezzel párhuzamosan hozzávetőleg 30 százalékkal nőtt a csomagolt tálcás húsok és húskészítmények eladása. A felvágottak esetében ugyanez a tendencia figyelhető meg. A frisshús-szegmens az online shopos értékesítésben dinamikus fejlődésnek indult 2020-ban: 2019-hez képest a forgalom a négyszeresére növekedett.
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló