A vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását. A hétfőtől életbe lépő korlátozó intézkedéseknek megfelelően 2021. március 8-tól ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.On valamennyi ügyfélszolgálati irodájában.
Az ügyfelek hétfőtől várhatóan március 22-ig a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. Mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, a tervezett üzemszünetek számát - megvizsgálva azok lehetőségét - csökkenti a társaság. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását a digitális csatornákon keresztül adják meg.
Az E.On azt üzeni az ügyfeleknek, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (www.eon.hu/ugyintezes), ahol többek között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Hatalmas közlekedési razzia jön
Magyar Péter: Igen, itt állok előttetek volt fideszesként
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben