A nyílt, gyorsított eljárás felhívása a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A dokumentum kifejti, hogy a két pályaudvart érintő változás tervezése csak együtt végezhető, mivel azok szorosan összefüggnek. A gyorsaság a vonatkozó kormányhatározat határidői miatt szükséges, míg a fizetés az idei költségvetésből történik. Miután a MÁV még nem szerződött le erre a projektre a kormánnyal, egyenlőre nincs pénze rá és előfordulhat az is, hogy a szükségesnél kevesebbet kap.
A tervezőnek javaslatot kell tennie a Déli pályaudvar hasznosítására, a Kelenföldi pályaudvarnak pedig a vágányhálózatát, és az utasforgalmi területeit is bővíteni kell. Mindehhez előbb hatásvizsgálatot kell végezni, majd meg kell tervezni a két pályaudvar közötti tároló vágányokat.
Kapcsolódó
Ajánlatot az a cég tehet, amelynek az utolsó 3 lezárt üzleti évben az országos közforgalmú vasúti tervezésből legalább nettó 500 millió forint árbevétele származott.
Az ajánlatok beadási határideje október 24. A márciusi kormányhatározat összesen 1 milliárd forintot szán költségvetési forrásból a projektre.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Jön a következő Gondosóra-kör
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Áramra várnak a CAF-villamosok
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba