Tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát a magyar Lidl - jelentette be a boltlánc pénteken.
Ez a vásárlóknak azt jelenti, hogy mintegy húszféle termékért - például a csont nélküli sertéscombért, sertéslapockáért - kilónként az eddiginél 100-150 forinttal kevesebbet kell fizetniük.
Kapcsolódó
A boltlánc üzleteiben eddig is keresettek voltak a sertéshúsok, tavaly 25 százalékkal nőtt a forgalmuk az egy évvel korábbihoz képest. A cég ezzel az akcióval a sertéságazatban érdekelt gazdákat szeretné támogatni. A diszkontlánc ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó sertéshúst tesz a polcaira.
A KSH inflációs kosarában két sertéshús szerepel, a rövidkaraj és a sertéscomb. Előbbi kilós átlagára idén júniusban 1910 forint volt, utóbbié 1590 forintnál tartott. Ez azt jelenti, hogy tavaly júniushoz képest a rövidkaraj 19,3 százalékkal drágult, a sertéscomb ára pedig egy év alatt 17 százalékkal emelkedett.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Már a Fideszben is feltűnt, hogy több mint hatszáz napja futnak Magyar Péter után

Örömtánc a Vatikánban: Leó pápa visszaállította a konklávé bónuszát, amelyet Ferenc pápa eltörölt

Rettegésben a németek: még csak most jönnek a tömeges elbocsátások

Teljesen átalakul a Google keresőmotorja: érkezik az AI-chatbot

Vérfagyasztó támadás érte Kijevet

A „lugging” jelenség az autósok pénztárcájának legnagyobb ellensége

Így spórolnak titokban a párok a szakításra

Népszerű állampapír vált alacsonyabb kamatra

Rejtélyes áramszünet a franciáknál, Cannes átállt saját áramfejlesztőre
