A felmérés módszertanát bemutatták a szolgáltatók képviselőinek és jelezték, hogy számítanak a javaslataikra és véleményükre a részletek kidolgozásánál.
Felidézték, hogy az elégedettségi mérés az elmúlt 21 évben csak a villamosenergia- és földgázszolgáltatókra vonatkozott, legutóbb 10 ezer fogyasztó vett részt benne - írja az MTI.
Kapcsolódó
A közleménye idézi a MEKH fogyasztóvédelmi főosztályvezetőjét, aki szerint az elmúlt években lezajlott a víziközmű-szektor szerkezeti átalakítása, de a szolgáltatások további javításához - a jogszabályi követelmények betartásán túl - a felhasználók visszajelzésére is szükség van. (Kiderült, milyenek hazánk geotermikus adottságai.)
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Árgombtekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer
Putyin bekeményít: külföldről alig lehet majd feltárcsázni Oroszországot
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek a kisebb benzinkutak, az Alkotmánybírósághoz fordulnak