A Revolut átlépte a 2 millió felhasználós határt Magyarországon, ezzel 33 százalékos éves növekedést produkált – közölte a cég hétfőn. A globálisan több mint 60 millió ügyfelet kiszolgáló fintech vállalat ezzel megerősítette pozícióját a hazai piac egyik legdinamikusabban növekvő pénzügyi szolgáltatójaként. A bővülés jelentős részét a helyi bankolási funkciók hozták: mára a magyar ügyfelek tranzakcióinak 80 százaléka már belföldön zajlik.
Utazásban is terjeszkednek, magyar partnerségek
A Revolut termékportfóliója az utóbbi években jóval túlmutat az alapszintű banki szolgáltatásokon. Az eSIM-technológiának köszönhetően ügyfeleik roamingdíjak nélkül maradhatnak kapcsolatban külföldön, a szállásfoglaló platformjuk több mint kétmillió helyszínt kínál, a Lounges szolgáltatás pedig kedvezményes belépést biztosít repülőtéri várókba.
A vállalat a készpénzfelvételt és kártyakibocsátást lehetővé tévő saját ATM-hálózattal is kísérletezik, amelyet először Spanyolországban teszteltek.
A Revolut hazai partnerei között olyan ismert nevek szerepelnek, mint a Sziget Fesztivál vagy a Wizz Air. A légitársasággal közös megoldás lehetővé teszi a gyors, biometrikus fizetést repülőjegyvásárláskor, miközben a vásárlók hűségpontokat is gyűjthetnek. A Revolut a 2024-es Szigeten több mint 25 ezer tranzakciót bonyolított le, 2,3 milliárd forint értékben – idén pedig még nagyobb jelenléttel tér vissza a fesztiválra.
Országos lefedettség felé haladnak
A fintech-szolgáltató immár nemcsak egy városi fiatalok körében népszerű alternatíva: a felhasználók száma vidéken is dinamikusan növekszik. Budapest ugyan 34 százalékos aránnyal még mindig vezet, de Pest, Győr-Moson-Sopron és Borsod-Abaúj-Zemplén megyék is felzárkóznak. A 18 év alattiaknak szóló számlák iránti kereslet is nő: már több mint 92 ezer magyar fiatal használja a Revolutot pénzügyi edukációra és napi költéseinek menedzselésére.
„Magyarország az egyik legerősebb növekedési piacunk Közép- és Kelet-Európában. Büszkék vagyunk arra, hogy már 2 millió magyar ügyfél bízza ránk pénzügyi igényeit és ambícióit, és minden eddiginél elkötelezettebbek vagyunk a magyarországi tevékenységünk erősítése iránt. Prioritásunk továbbra is az, hogy folytassuk küldetésünket, hogy innovációt hozzunk a pénzügyi szektorba, és olyan megoldásokat kínáljunk ügyfeleinknek, amelyek valóban segítenek abban, hogy többet hozzanak ki pénzükből, miközben figyelembe vesszük helyi igényeiket” – mondta Gianmaria Scocca, a Revolut kirendeltségvezetője.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Óriási kedvezményt kapnak a benzinesek, rég volt ilyen akció
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat