2005-ben lényegében megduplázódott a magyarországon futó co-branding fantáziaprogramok száma - mondta el Zelek Houser, a Mastercard Magyaroszágért felelős igazgatója a kártyacég budapesti konferenciáján.
Az igazgató szerint a co-branded programok révén lényegesen nő a bankkártyahasználat: az átlagos kártyaköltés akár többszöröse is lehet "a mezei" kártyákénál - igaz ez külkönösen akkor, ha a co-branded kártyákhoz márkahűséget díjazó kedvezmények, akciók kapcsolódnak.
A régió országaiban rendkívül széles körű társmárka-kártya programok futnak. Lengyelországban akad olyan bank (BHP), amely egymaga 15 co-braded programot kezel.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.