Az M0-ás autóút déli szektorának fejlesztésére és felújítására (a Deák Ferenc mederhíd felszerkezet cseréje nélkül), valamint az M3-as autópályát Egerrel összekötő M25-ös gyorsforgalmi út építésére kér uniós forrást a kormány.
A kormány egyúttal felkérte a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon a nagyprojekt-javaslatok támogatására irányuló kérelmeknek az Európai Bizottsághoz történő benyújtásáról.
Kapcsolódó
A határidő ez év utolsó napja. Mindkét beruházás az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) keretében történik, az M0-ás kizárólagos uniós finanszírozással, míg az M25-ös 90 százalékos uniós finanszírozással valósul meg. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
Az M0-ás költségvetése 38 milliárd 392 millió, míg az M25-ös uniós támogatása 42 milliárd 525 millió forint.
Ez utóbbi középső fizikai elválasztású 2×2 forgalmi sávos lesz, a hossza 18,5 kilométer. A mezőkövesdi kapcsolatot biztosító csomópont megvalósíthatósága érdekében megépítik a 2502-es jelű Mezőkövesd-Andornaktálya összekötő útnak az Andornaktálya elkerülő szakaszát új nyomvonalon. Rekonstruálják az Eger belterületén lévő 252-es számú főutat, és mintegy 490 méter hosszon párhuzamos kerékpárutat építenek.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Rajtvonalon áll a magyar Revolut
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat