Mindannyian tapasztalhatjuk, hogy számos termék és szolgáltatás ára emelkedik. A Magyar Telekom is azért teremtette meg az inflációkövető díjkorrekció lehetőségét, hogy az őt körülvevő gazdasági környezet változásaira reagálhasson. Több millió ügyfélért felelős szolgáltatóként a díjkorrekcióra vonatkozó döntésünket hosszas mérlegelés és alapos előkészítés után hoztuk meg. Hosszú évek óta nem érvényesítettük díjainkban az infláció hatását, de az energiaárak és beszállítói költségek drasztikus emelkedése arra kényszerített bennünket, hogy felülvizsgáljuk díjainkat. Szolgáltatásaink minőségének és biztonságának folyamatos fejlesztése érdekében szükség van értéknövelő beruházásokra (pl. hálózatfejlesztések), és ezek növekvő költsége szintén indokolja döntésünket - írja a vállalat közleményében.
A 14,5 százalékos díjkorrekció vonatkozik a lakossági ügyfeleknél az otthoni internet-, tv- és telefon szolgáltatások, valamint a mobil hang és net szolgáltatások havi díjaira. A forgalmi díjakat, azaz perc- és SMS-díjakat, kiegészítő szolgáltatások díjait a változás nem érinti, azok nem módosulnak.
Az éves inflációkövető díjkorrekció mértékét a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es évre vonatkozó éves fogyasztóiár-indexe határozta meg.
- olvasható a közleményben.
A díjak március 1-jétől változnak, ekkortól már az új havi díjakat számlázzák.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Nagy bejelentést tett a 4iG: a világ egyik legnagyobb védelmi technológiai gyártójával kötöttek megállapodást
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Földönkívüli űrhajó közelít? A Nap felé mutató csóva felkavarta a csillagászokat
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud