A gyorsforgalmi útszakaszok közül most kerül sor az M8-as és M5-ös autópálya csomópontjának megtervezésére. A második pályázat az M4-es gyorsforgalmi út Cegléd és Abony közötti szakaszának megtervezésére, a harmadik pedig az M30-as gyorsforgalmi út Miskolc és Tornyosnémeti közötti szakaszának tervezésére vonatkozik.
A négysávúsítás két főutat érint. Megkezdődik a 76-os számú főút M7-es autópálya és Keszthely közötti szakaszának tervezése. Ez magában foglalja a balatonszentgyörgyi és a fenékpusztai elkerülő szakaszokat is. Szintén négysávúra kell áttervezni a 83-as számú főút Pápa és Győr közötti szakaszát.
A vasúti tervezések a Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötöttpályás kapcsolatának kialakítását célozzák, valamint kiegészítő tervezési munkát kért a NIF a Szeged és Hódmezővásárhely közötti tram-train (a városokban villamos, azok között vonat) vonalra.
Az előbbinél a nyomvonal tervezett hossza - kétvágányú vasúti pálya esetében - 8-10 kilométer. A kidolgozott változatok közül a NIF választja ki azt, amelyre engedélyezési tervet kell majd készíteni.
A Szeged és Hódmezővásárhely közötti vonalnál pedig a tervező feladata - egyebek mellett - a korábban elkészült engedélyezési tervek felhasználásával a vasúti pályaépítés engedélyezési terveinek, valamint a vasúti pályaépítés tenderterveinek az elkészítése.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Itt az újabb balatoni jégpálya
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk