Talán nem is gondolnád, hogy milyen nagy szerepe van annak, hogy egy termék milyen módon van becsomagolva, pedig ez gyakran döntő tényező lehet az eladásban.
Számos pontot figyelembe kell venni a csomagolás tervezésekor, a design és praktikum mellett a hatósági előírásoknak is meg kell felelnie.
A csomagolás tehát nem csak a termék védelmére és vonzóvá tételére korlátozódik, hanem hatással lehet a vásárlói élményre, az eladásokra és a környezetvédelemre is.
Reméljük, hogy új epizódunk segít jobban megérteni a termékcsomagolás fontosságát és szerepét az értékesítésben.
Vendégeink: Tulcsik Zsófia (Spice Communications kreatív ügynökség, ügyfélkapcsolati igazgató), Sarkadi Katalin (Funky Forest Kft., marketingvezető), Németh Károly (SPAR Magyarország Kft., marketingvezető)
Műsorvezető: Mantz László
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Orbán Viktor: az uniós vezetők eldöntötték, Európa háborúba megy
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről