A 45-láb hosszú CompoBus (45C-LFW) egy olyan új eszköz a tömegközlekedési vállalatok számára, amely növeli flottájuk termelékenységét, mivel a cég számításai szerint 18 százalékkal több utas szállítását teszi lehetővé. Az új, Phoenix számára készült 45-láb hosszú CompoBus az első Észak Amerikában leszállított jármű amit expressz gyorsforgalmi járat (bus rapid transit, vagy BRT) céljára terveztek. Az autóbusz gyorsforgalmi járat a vasúti közlekedés több olyan tulajdonságát felhasználó új koncepció Amerikában, mint az elkülönített sávok, vagy a haladási prioritás. Becslések szerint jelenleg 40 BRT projektet terveznek vagy fejlesztenek az amerikai városok. Ezen felül a NABI Csoport bemutatta a szakmai közönség számára új alacsonypadlós csuklós városi autóbusz típusát a 60-LFW-t is, amiből a chicagoi közlekedési vállalat (Chicago Transit Authority) 151 darabot megrendelt már. A kiállításon bemutatott harmadik jármű a 40C-LFW CompoBus volt, amit a LACMTA részére szállít a társaság. A NABI CompoBus-ainál alkalmazott kompozit karosszéria acél társaiknál többezer fonttal könnyebb szerkezetet eredményez. Mind a 45, mind pedig a 40-láb hosszú CompoBus-ok gyártása megkezdődött a NABI új, kaposvári gyárában, amelyet kimondottan a CompoBus-ok előállítására épített a társaság.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!