Elindította Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik népszerű üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagyléptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el.
A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségünk megszólítására, elkötelezettségük növelésére. Az új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat - mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója.
Mire használható?
A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen.
A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.
A Közösségi Fiókok további funkciói:
- a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
- közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül;
- illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.
A világszerte elérhetővé vált Nyilvános Fiókok olyan partnerekkel működik, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.
Legolvasottabb
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Árpád fejedelem útja: 88 km/h-s gyorshajtót is rögzítettek a traffiboxok
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Sürgős riasztás Csernobilból: a dróncsapás után meggyengült a sugárzás elleni védelem