A szerdai Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint a rekonstrukció az Integrált Közlekedésfejlesztés Operatív Program (IKOP) része. A határozatban a kormány megbízza a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon a nagyprojekt-javaslat támogatásának az Európai Bizottsághoz történő benyújtásáról. Ennek határideje a vállalkozási szerződések megkötését követően azonnal, de legkésőbb 2015. december 31.
Szintén a nemzeti fejlesztési miniszternek kell előterjesztést készítenie a kormány részére akkor, ha az Európai Bizottság a nagyprojekt-javaslat támogatását elutasítja, vagy csökkentett mértékű támogatással hagyja jóvá.
A projekt beruházója a Budapesti Közlekedési Zrt., a célja pedig az M3 metróvonalon a Kőbánya-Kispest és Újpest-Központ állomások közötti vágányfelépítmény, az alagútszerkezet, az áramellátás, a mozgólépcsők, a távközlés, a felügyeleti rendszerek, az állomások és a Kőér utcai járműtelep rekonstrukciója, valamint az állomások egy részének az akadálymentesítése.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Égő lakásból mentettek ki három embert a rendőrök
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor: Mi nem gyorsítópályát keresünk a háborúba, hanem kijáratot a békéhez
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!