A Rába vezetése nem zárja ki a buszpiacról való kivonulás lehetőségét, sőt a hosszabb távú átszervezési terveknek az is része lehet, hogy leépítik a Motor divíziót. Ez utóbbi lépésre nem kerül sor, ha sikerül megfelelő stratégiai befektetőt találni. Az átszervezések költsége miatt a Jármű üzletág egész éves vesztesége elérheti az 1 milliárd forintot. Az ingatlanok értékesítése folytatódik, az is elképzelhető, hogy a társaság székhelyét áthelyezik. Az IE a megbeszélést követően 3,1-ről 1,2 milliárd forintra csökkentette a Rába idei adózás előtti eredményére vonatkozó prognózisát, de az árbevétel és az üzemi eredmény prognózist nem rontotta ilyen mértékben.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!