Az ügyfelek minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében külön cégbe szervezte médiaügynöki tevékenységét a Café Reklám Rt. Az új cég, a hárommillió forinttal megalapított Café Média Kft. létrehozásában a Café Reklám mellett Magyarország egyik legnagyobb médiavásárlója, a MindShare Média Médiaügynökség Kft. vett részt. A két vállalkozás egyenlő arányban osztozik a Café Média üzletrészén. A Café Média ezáltal specializált, illetve integrált szolgáltatásokat is kínál ügyfeleinek - mondta lapunknak Gábor Iván, az új cég ügyvezető igazgatója. A kommunikáció egyre több területre oszlik. A piacon megfigyelhető specializáció, s a vele egy időben megjelenő integráció késztette a Cafét a csoport kialakítására. Az önálló vállalatok közös beszerzéseinek lehetősége pedig biztosítja a társaságok költséghatékony működését. A Café Média tehát a Café-cégcsoport médiaügynöksége lesz, amely önállóan működik a Cafén belül, s tevékenysége jórészt megegyezik azzal, amit korábban a Café Reklám Kft. végzett. Az egyebek mellett médiatervezéssel, médiavásárlással foglalkozó Café Média ügyfelei között szerepel - többek között - az OTP Bank Rt. a Valdor Rt., a PSINet Kft. és a Wallis Motor Kft. (A Café Reklám közreműködésével már korábban létrehozták a Café PR és a Café Contact cégeket, legutóbb pedig a Café Reklám közös vállalatot alapított a Danubius rádiót üzemeltető Országos Kereskedelmi Rádió Rt.-vel (NAPI Gazdaság, 2002. május 3., 7. oldal). D. J.